Menu
Your Cart

Vilkår og betingelser:

1. Personoplysninger
Nettofon.dk er ansvarlig for indsamling og behandling af persondata.
De personlige oplysninger som du indtaster under et køb (navn, adresse, postnr, by, e-mail), bruges udelukkende til ordre-behandling, og bliver ikke videregivet til andre. Ud over de personlige oplysninger logges også ip-adresse, samt evt. link Disse oplysninger bruges udelukkende til statistik og ved sager omkring misbrug/svindel.
Alle personlige oplysninger gemmes i 5 år, for at lette en fornyet handel og af hensyn til efterforskning af evt. svindel - desuden har vi ifølge regnskabsloven pligt til at opbevare disse informationer i minimum 5 år. Hvis du er oprettet som kunde, men aldrig har købt en vare hos os - kan du anmode at vi sletter dine data, ved at sende en e-mail til dv(a)nettofon.dk
Som kunde har du altid ret til at gøre indsigelse mod registrering og ret til indsigt i henhold til reglerne i Persondataloven.
Kundeoplysningerne sendes/opbevares ikke krypteret, men betaling med betalingskort, sendes disse oplysninger direkte krypteret til vores betalingsudbyder. Nettofon.dk har IKKE adgang til dine kortoplysninger.
Nettofon.dk anvender kun midlertidige cookies (som ikke gemmes på din computer) under dit besøg på vor side, og disse indeholder ikke fortrolige oplysninger.
Dette betyder at du trygt kan handle hos nettofon.dk. Nettofon.dk forholder sig ret til, at fremsende markedsførings materiale 1-3 gange årligt via E-mail eller SMS.
2. Bestilling
Du kan bestille via Internet eller pr. mail. 
Når du bestiller via Internet modtager du en bestillingsbekræftelse straks i din browser og senere via E-mail (såfremt du har opgivet korrekt E-mail adresse).
Bemærk at det ikke er en bekræftelse på en ordre - kun en automatisk bekræftelse at vi har modtaget din bestilling, og det er derfor endnu ikke en juridisk bindende ordre.
Hvis du vil rette i din ordre inden den er afsendt til os kan du rette den i Indkøbskurven - hvis du vil rette i ordren efter den er afsendt til os - kan du kontakte nettofon.dk og henvise til ordrenummeret. 
Du kan herefter følge ordren på vor hjemmeside via vores Track & Trace side. Der bliver automatisk afsendt mail, når ordre status ændrer sig.
Alle kontrakter indgås på dansk.
Det er muligt at tilgå kontrakten efterfølgende via vores website. Hvis du ønsker at få tilsendt et nyt eksemplar af kontrakten pr. e-mail, så send en e-mail til dv@nettofon.dk

3. Priser
Alle priser er i DKK og incl. 25% moms, hvor intet andet nævnes, og der tages forbehold for force majeure, afgiftsændringer, udsolgte varer og trykfejl.
Alle priser er incl. forsendelses omkostninger1.
Der kan betales med Visa/Dankort, Visa Elektron, Mastercard, Maestro, Paypal, MobilePay., Appel Pay og Google Pay. FreePay varetager alle kortbetalinger via en sikker SSL forbindelse.

4. Fragt / Fremsendelse
Alle varer sendes med posten Norden (Post Danmark), Instabox, Bring og varer tilstræbes afsendt samme dag såfremt vi har modtaget din ordre / betaling inden kl. 12.00. 
Nogle ordrer sendes i forskellige forsendelser, dette er dog uden betydning for dig som kunde, idet der altid er Gratis fragt på shoppen. Vare sendt direkte fra leverandør, samarbejdspartnere ol. skal til enhver tid reklameres direkte til nettofon.dk, hvis der opstår problemer eller varen er defekt.
5. Service under reklamations perioden
Ved behov for service, kan du kontakte Nettofon.dk via vores produktreturnerings formular på vor hjemmeside.
Når du kontakter os, bedes du oplyse ordre ID og ordre dato, samt udfylde alle nødvendige oplysninger.
Varer der returneres til os (fortrudt køb eller garanti rep.) bør sendes med Postnord vedlagt en fyldig fejlbeskrivelse, samt en kopi af købsfakturaen 
OG RMA NUMMER UDEN PÅ PAKKEN (RMA NR = Modtages når der oprettes en returnering).

Vi anbefaler at returnere varer til os som FORSIGTIG PAKKE (ikke som brev) - da du så får en stregkode hvorpå varen kan følges og ved bortkomst eller beskadigelse kan du gøre Postnord ansvarlig - det kan du ikke på brev forsendelser eller hvis du undlader at mærke med forsigtig.
Pakken bør indeholde en fyldig fejlbeskrivelse, samt en kopi af købsfakturaen.
Pakken sendes nettofon.dk, Zentavej 15, 9260 Gistrup.
Varer sendt til pakkeshops modtages ikke.
Varer til reparation vil blive returneret hurtigst muligt.
Varer sendt til os på opkrævning vil blive nægtet modtagelse.

6. Reklamationsret/garanti
Der er på alle produkter som minimum den lovpligtige 2 års reklamationsret,
og på en del produkter er der Levetidsgaranti, som er en ekstra garanti på produktet,
denne udvidede garanti er en fabriksgaranti og således nettofon.dk uvedkommende.

Skulle varen mod forventning gå i stykker inden for 2 års fristen:
Varer der er under et halv år byttes straks til nyt fra vort lager såfremt dette er muligt (vi har en tilsvarende vare på lager) ellers  repareres denne vederlagsfrit på vort eller producentens værksted, med mindre fejlen skyldes betjeningsfejl, modifikationer eller groft misbrug fra brugerens side, og at vi i øvrigt er enige i reklamationen.

Varer der er over 1/2 år behandles som almindelige reklamationer og der er således reklamationsret i 2 år fra modtagelsesdatoen,
her er det dog op til køber at bevise at fejlen var tilstede ved købets indgåelse. Levetids Garanti reklamationer skal være foretaget inden for 5 år efter købet og dækker som ved 2 års reklamations retten. Slidtage er ikke omfatte af Levetids Garantien. 

nettofon.dk kan ikke drages til ansvar for tabte data, som opstår fordi kunden fejl monterer eller på anden måde bruger et produkt eller monterer et produkt forkert eller hvis der sker skade på produktet under evt. returnering til nettofon.dk.
HUSK DERFOR ALTID AT LAVE BACKUP SÅFREMT DU HAR DATA DER IKKE MÅ GÅ TABT.
Varer sendt til os på opkrævning vil blive nægtet modtagelse.

7. Retur / Fortrydelse
Du har ved fjernsalg (forbrugerkøb) 14 dages fortrydelsesret fra modtagelsen af varen, såfremt at varen kan returneres i væsentlig samme stand og mængde.
Hvis du som kunde ønsker at udnytte fortrydelsesretten, skal varen senest 14 dage efter
modtagelsen være overdraget til nettofon.dk. Man kan ikke udnytte fortrydelsesretten ved at nægte modtagelse.
Hvis fortrydelsesretten udnyttes, betaler køber for returnering af varen til vores adresse. Fragt omkostninger returneres ikke og andrager som min. kr. 50,00, som fratrækkes købsprisen.
Varer der returneres UFRANCO eller på EFTERKRAV, nægtes modtagelse.
Ved returnering bedes du bruge Post Danmark - IKKE alternative pakke distributører.
Du bør sende varen forsvarligt emballeret sammen med en kopi af faktura eller oplys fakturanummer, og skriv tydeligt, at du ønsker at gøre brug af fortrydelsesretten.
Vi anbefaler at du sender varen retur som FORSIGTIG PAKKE med Post Danmark.
Software pakker hvor forseglingen er brudt, kan ikke returneres.
Disse returregler gælder alle varer solgt som fjernsalg (forbrugerkøb).
Dog gælder reglerne ikke for varer solgt til virksomheder
1 Sendes som alm. brev post, på køber ansvar, ønskes varen sendt som forsikret pakke, betaler kunden for dette og nettofon.dk har ansvaret indtil levering.